FANDOM

Το AB Channel

Ιστορία Edit

Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος άρχισε, μετά από την αναδίπλωση της ΖΟΥΓΚΛΑΣ στο διαδίκτυο και το ραδιόφωνο, να δουλεύει στα σχέδια για ένα νέο πρόγραμμα, το GR TV. Το πρόγραμμα εξέπεμπε από τη Τρίτη 19 Μαρτίου, στο κανάλι Zoom TV, το οποίο φτιάχτηκε για την εκπομπή του προγράμματος στην Αθήνα, την πρώην συχνότητα του Body in Balance (που μεταφέρθηκε στον OTE TV). Οι άλλοι σταθμοί που εξέπεμπαν το πρόγραμμα GR TV είναι οι:

  • DELTA TV – ΕΒΡΟΣ
  • STAR ΔΡΑΜΑΣ
  • ENA CHANNEL – ΚΑΒΑΛΑ
  • ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕΡΡΩΝ (NTV)
  • ΔΙΚΤΥΟ 1 – ΚΑΣΤΟΡΙΑ
  • XTV ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΗΜΑΘΙΑ, ΠΕΛΛΑ
  • DION TV- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΠΙΕΡΙΑ
  • ASTRA TV – ΒΟΛΟΣ-ΛΑΡΙΣΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ
  • TV 10 – ΤΡΙΚΑΛΑ
  • IONIAN CHANNEL
  • CORFU CHANNEL- ΚΕΡΚΥΡΑ
  • ΟΡΤ (Ολυμπιακή Ραδιοφωνία Τηλεόραση) ΗΛΕΙΑΣ
  • SUPER B ΠΑΤΡΑΣ (ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ)
  • MAXTV –ΝΑΥΠΛΙΟ
  • ΑΡΚΑΔΙΚΗ TV – ΤΡΙΠΟΛΗ
  • ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ TV – ΜΕΣΣΗΝΙΑ
  • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΟΣΜΟΣ – ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
  • ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ TV – ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΕΣΒΟ-ΧΙΟ-ΣΑΜΟ
  • ΚΡΗΤΗ TV
  • ΖΕΥΣ TV- ΝΑΞΟΣ

Πρόσωπα όπως ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, η Έλντα Πανοπούλου, η Κιμ Κιλιαν, ο Γιώργος Καραμέρο και άλλοι εμφανιζόντουσαν στο πρόγραμμα αυτό, ενώ πριν βγει στον αέρα, έγινε ένα πάρτι εγκαινίων την Τσικνοπέμπτη στην οδό «Πηγών και Ερυμάνθου» στο 17ο χιλιόμετρο Αθηνών – Λαμίας στη Νέα Κηφισιά.

Από την αρχή του εγχειρήματος αυτού τα πράγματα δεν φάνηκαν να είναι και τόσο οργανωμένα. Αρχικά υπήρξε μια σύγχυση με το όνομα του σταθμού, μιας και το κύριο μέρος του προγράμματος θα μεταδιδόταν μέσω του προγράμματος GR τις απογευματινές ώρες για το κανάλι ΖΟΟΜ στην Αθήνα και παράλληλα από τοπικά κανάλια σε ολόκληρη την Ελλάδα, γεγονός που προκαλούσε μια σύγχυση στο τηλεοπτικό κοινό. Εκτός αυτού η δομή και η οργάνωση του προγράμματος ήταν ιδιαίτερα ασταθές με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι τηλεθεατές να προσαρμοστούν μαζί του.

Ρήξη του σταθμούEdit

7 μήνες αργότερα, το ΖΟΟΜ μετέδιδε όλο το 24ωρο εκπομπές τηλεπωλήσεων, ενώ οι εκπομπές που αποτελούσαν τα δυνατά χαρτιά του καναλιού μεταφέρθηκαν στο πρόγραμμα του Extra3 και του E Channel.

Οι εκπομπές Κίτρινος Τύπος και Ζούγκλα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου μεταφέρθηκαν στο EXTRA3 κάθε Δευτέρα και Πέμπτη στις 23:30 αντίστοιχα όπως και η εκπομπή Αθεατος Κόσμος του Κώστα Χαρδαβέλα κάθε Τεταρτη στις 23:30. Επίσης η εκπομπή της Κιμ Κιλιαμ από καθημερινή στο ΖΟΟΜ θα μεταδίδεται πλέον κάθε Σάββατο και Κυριακή πρωί στις 10:00 από το ΕΧΤRA 3. Τελος η εκπομπή Νικητές με την Κατερινα Ζαγοραίου από αυτή την εβδομάδα θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα στις 20:00 επίσης από το EXTRA 3.

Μέρος του προγράμματος του ΖΟΟΜ μεταφέρθηκε και στο Ε CHANNEL .Πιο συγκεκριμένα ο Γιώργος Καραμέρος από την παρουσίαση του καθημερινού δελτίου ειδήσεων του ΖΟΟΜ πέρασε στην παρουσίαση του δελτίου ειδήσεων του Ε κάθε Σαββατοκύριακο αλλά και με μια πρωινή ενημερωτική - ψυχαγωγική εκπομπή. Η Έλντα Πανοπούλου επίσης με την εκπομπής της Ο Παλιός είναι αλλιώς πλέον θα μεταδίδεται κάθε Σάββατο στις 22:30.

Τέλος υπήρξαν και εσωτερικές μεταγγραφές ανάμεσα στο EXTRA 3 και το Ε CHANNEL .Ο Μένιος Φουρθιωτης και η Ντέσσυ Κουβελογιάννη ανήκουν πλέον στο δυναμικό του Ε CHANNEL με τις εκπομπές Αποκαλυπτικά και Ελπίζω κάθε Σαββατοκύριακο στις 15:00 και 13:00 αντίστοιχα.

Μετονομασία σε AB ChannelEdit

ΠρόγραμμαEdit

Τηλεαγορές γενικής χρήσεως, με κάποιες εκπομπές και κάποια προγράμματα του Extra. Δεν το εμπλουτίζει με ελληνικές ταινίες όπως το Extra Channel.

Εκπομές AB ChannelEdit

  • Κόντρα και Ρήξη - Με τον Κυριάκο Βελόπουλο
  • Αποκαληπτηκό Δελτίο - Από τον Extra Channel (Ξεκινούσε σε διαφορετική ώρα από τον Extra Channel)
  • Άντε Γειά - Μόνο για Ενηλίκους
  • Travel Guide - Με τον Θάνο Παπαδημητρίου
  • Όλο Σοκολάτα - Με τον Θάνο Παπαδημητριου

Ειδήσεις ΑΒEdit

Καθημερινά στις 23:30 με την Δώρα ή την Νατάσσα. Ανεπίσημη επανάληψη στις 06:00.

ΛογότυπαEdit

Τέλος Zoom TV Edit

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για την έναρξη του AB Channel

AB Promotion00:20

AB Promotion

Αν δείτε καλά το ακόλουθο βίντεο, θα δείτε το AB channel και όχι το Zoom TV

Ανακτήθηκε από το "http://el.kanal.wikia.com/wiki/AB_Channel?oldid=1491".

Also on FANDOM

Random Wiki